Meet & Greet amb Mr. Nice

Abans de l’estrena espanyola de la pel·lícula biogràfica de Mr. Nice, el veritable Mr. Nice, Howard Marks, va fer una visita al Hash Marihuana & Hemp Museum a Barcelona.

“La societat seria més segura si es legalitzés el cànnabis.”

Howard Marks aka Mr. Nice

Meet & Greet

Mr. Nice

Abans de l’estrena espanyola de la pel·lícula biogràfica de Mr. Nice, el veritable Mr. Nice, Howard Marks, va fer una visita al Hash Marihuana & Hemp Museum a Barcelona el 17 de Juliol de 2012 per conèixer i saludar als seus fans, que ja feien cua davant del museu molt abans de que el mateix Mr. Nice arribés.

En presència d’una àmplia col·lecció de mitjans de comunicació espanyols, el Sr. Marks va signar autobiografies, pòsters i entrades de cinema gratuïtes. Després de la sessió de signatures, els fans van tenir l’oportunitat de fer-se una fotografia amb el seu ídol al museu excepcionalment decorat, el més gran del món del cànem i del cànnabis. El Sr. Marks va dir que estava encantat i molt impressionat amb el museu, elogiant la visió i l’esforç del seu fundador, Ben Dronkers.

Després de l’esdeveniment per a conèixer i saludar al Hash Marihuana & Hemp Museum a Barcelona, el Sr. Marks va celebrar una conferència de premsa al club social de cànnabis AIRAM. Va assenyalar que estava molt impressionat amb el moviment cànnabic a Espanya i els seus projectes a favor de la legalització, afirmant que l’assoliment de la legalització del cànnabis a Espanya està més a prop que mai. També va condemnar la decisió del Govern holandès de prohibir l’accés als coffee shops als turistes com “extremadament insensata”. El Sr. Marks està d’acord amb la declaració que va fer Sir Richard Branson al maig de 2012 durant la cerimònia dels Cannabis Culture Awards, que també es va celebrar al Hash Marihuana & Hemp Museum a Barcelona, quan va citar aquesta mesura política com una “errada terrible”.

El Hash Marihuana & Hemp Museum a Barcelona ha dedicat un aparador especial a Howard Marks, que conté la seva autèntica identificació de reclús, entre altres objectes. En honor a Howard Marks, Sensi Seeds va desenvolupar un tipus especial de cànnabis – Mr. Nice – i les llavors es van lliurar als primers 2.000  assistents a la pel·lícula.