How I became the Hash Queen

La icona cannàbica holandesa Mila Jansen presentà la seva autobiografía ‘How I became the Hash Queen’ al museu d’Amsterdam.

“El hash em manté sana i entenimentada dins tota la bogeria que la vida et porta.”

Mila Jansen

Presentació del llibre

How I became the Hash Queen

El 26 de Juliol de 2018, la icona cannàbica holandesa Mila Jansen presentà la seva autobiografia ‘How I became the Hash Queen’ (en català, ‘Com vaig esdevenir la Reina del Haixix’) al Hash Marihuana & Hemp Museum d’Amsterdam. El llançament d’el llibre va tenir lloc en el marc de l’exposició temporal del museu ‘We are Mary Jane: Dones del cànnabis’.

‘How I became the Hash Queen’ és un emocionant relat personal d’una de les poques icones femenines de la indústria del cànnabis, una història de vida com cap altre, que ens porta des de la dècada dels 60 a Amsterdam fins a l’Himàlaia, passant per la florent escena del cànnabis legal als Estats Units. La autobiografia de Mila és  intrigant i inspiradora a molts nivells. Com a mare, inventora, viatgera, amant i practicant espiritual, s’ha enfrontat a desafiaments increïbles i s’ha embarcat a aventures inimaginables.

Mila Jansen és una pionera de la indústria del cànnabis, tradicionalment dominada pels homes. A la dècada de 1960, a Amsterdam, va obrir una casa de té: el lloc ideal, tenint en compte l’escena ‘underground’ que estava per arribar, ara coneguda com la percussora dels coffeeshops famosos a tot el món. Des de la dècada de 1990 ha dirigit la seva pròpia empresa dedicada a crear dispositius d’elaboració de haixix: els seus innovadors invents han donat forma al futur d’aquest sector. Mila fou nomenada recentment com una de les 100 persones més influents en el món del cànnabis.

La història de Mila Jansen va formar part de l’exposició del museu ‘We Are Mary Jane: Dones del cànnabis’. Aquesta exposició va retre homenatge a la contribució no sempre reconeguda de les dones a la història del cànnabis.

Publicat per Mama Publishing
584 pàgines, 162 imatges, anglès – 24€