Estats Alterats de la Ment

Cryptshow Festival presenta “Estats alterats de la ment”: un recorregut il·lustrat per diferents estats perturbats de consciència.

icon

Fins el 2/04/2018

icon

© Cryptshow

Exposició temporal

Estats Alterats de la Ment

Cryptshow Festival presenta “Estats alterats de la ment” al Hash Marihuana & Hemp Museum Barcelona.

Un recorregut il·lustrat per diferents estats perturbats de consciència amb originals del darrer treball de Rubén Pellejero, entre d’altres obres.

L’exposició “Estats alterats de la ment”

Alteració de l’espai-temps, desordre a les idees, rialles descontrolades, increment de la sensibilitat… són alguns dels efectes del cannabis, però en una societat cada cop més complexa l’alteració de la consciència no es limita al consum de drogues, ni als ionquis o bohemis.

El festival de gènere fantàstic i de terror de Badalona, Cryptshow Festival, amb la col·laboració del Hash Marihuana & Hemp Museum, presenten l’exposició “Estats alterats de la ment”, un recorregut per una sèrie d’obres que s’endinsen en ments alterades, des d’odissees hippis fins a al·legories lovecraftianes. Il·lustracions de més d’una desena d’artistes, on destaquen tres originals del darrer treball de Rubén Pellejero, “El largo y tortuoso camino”, i obres de Xavi Reñé, Juan Rubí o Toni Benages i Gallard, il·lustrador de “Les extraordinàries aventures de Francesc Pujols”. “Estats alterats de la ment” estarà exposada al Hash Marihuana & Hemp Museum de Barcelona del 15 de desembre al 2 d’abril de 2018 i l’entrada és gratuïta.

Cryptshow Festival

L’exposició està organitzada per Cryptshow Festival, un certamen que des de fa onze anys ens acosta al gènere fantàstic i de terror a través de diferents disciplines. Amb el cinema com a eix principal, Cryptshow té una especial cura per a la literatura, organitzant amb l’Editorial Males Herbes un concurs literari; o la pintura, amb una mostra de diferents artistes reconeguts dins del món de la il·lustració o el còmic. Cryptshow Festival se celebra cada any durant el mes de juliol a Badalona.

El llistat d’artistes

El llistat complet d’artistes que participen a “Estats alterats de la ment” és: Rubén Pellejero, Xavi Reñé, Juan Rubí, Mata Anaïs, José Miguel Álvarez, David Jordán, Samuel Delgado, Toni Benages i Gallard, Myriam Melero, Riccardo Micoli i Daniel Torrado.