L'última Notícia

L'exposició Estats alterats de la ment

Cryptshow Festival presenta “Estats alterats de la ment” al Hash Marihuana & Hemp Museum Barcelona. Del 15 de desembre al 2 d'abril de 2018.

Cannabis Cuisine

Exposició temporal: Amsterdam, 1 de desembre de 2017 - 25 de febrer de 2018.

La Hierba de las Maravillas

El Hash Marihuana & Hemp Museum presentarà una exposició efímera a la fira Spannabis Madrid que tindrà lloc del 13 al 15 d'octubre.

Cannabis Culture Videos - Hash Marihuana & Hemp Museum Barcelona

Del 12 de maig al 21 de maig de 2017, el Hash Marihuana & Hemp Museum de Barcelona acollirà la quarta edició dels Vídeos de Cultura Cannàbica.

The Pope Smokes Dope

A partir del 2 de juny, primer dia del Red Light Jazz Festival 2017, el Hash Marihuana & Hemp Museum presentarà una selecció de discos de vinil connectats amb el cànnabis.

Hash Marihuana & Hemp Museum, Barcelona

Per a la seva nova exposició temporal "Cannabis Cuisine", el Hash Marihuana & Hemp Museum explora la història dels queviures de cànnabis.

Barcelona

El museu participa a les World Cannabis Conferences de Spannabis 2017.

Museo de Cannabis de Montevideo

El Hash Marihuana & Hemp Museum s'enorgulleix d'estar representat en un nou museu sobre la planta del cànnabis que s'inaugurarà el 9 de desembre de 2016 al centre de la capital uruguaiana, Montevideo.

High on Nano

Gràcies a la generosa donació del químic holandès Dr. Willem Mulder, el Hash Marihuana & Hemp Museum va enriquir la seva col·lecció amb una taula de surf feta de fibres de cànem.

Bob Marley

Nieuwe tentoonstelling in Barcelona: The Pope Smokes Dope: Cannabis Records & Covers.

Marijuana and Music – A Match Made in Heaven

La història de la música jazz i l’ús del cànnabis estan estretament relacionats. En ocasió del 2016 Red Light Jazz Festival, el Hash Marihuana & Hemp Museum a Amsterdam ha organitzat una xerrada interactiva per Barend Toet (NL, 1947) el dissabte 4 de juny (17 h.).

Amb motiu de la fira Spannabis 2016 - l'esdeveniment cannàbic més gran d'Europa - el Hash Marihuana & Hemp Museum juntament amb Sensi Seeds ofereix un servei gratuït de trasllat amb autobús entre el museu i la fira.

Barcelona

Grow On: 30 Anys Sensi Seeds és la nova exposició temporal del Hash Marihuana & Hemp Museum de Barcelona.

Cannabis Film Cycle

El proper dissabte 9 de maig de 2015 el Hash Marihuana Cànem & Hemp Museum de Barcelona celebra el seu tercer aniversari.

Be.e

El Museum a Amsterdam s’enorgulleix de presentar una nova exposició temporal que és molt especial: un prototip del Be.e

Barcelona

Des d’abril 2015 el Palau Mornau forma part de la Ruta del Modernisme, un itinerari per la Barcelona de Gaudí, Domènech i Montaner, i Puig i Cadafalch, que, junt amb altres arquitectes, van fer de Barcelona la capital mundial del Modernisme.

Casa Bertolt Brecht

L’exposició itinerant “La Història del Cànnabis: Una Planta Prohibida” arriba a Uruguai, per a il·lustrar la relació entre la societat i la planta de cànnabis al llarg de la història.

Amsterdam

El 27 de noviembre, una compañía única es va reunir a la Hemp Gallery d'Amsterdam, que es va omplir per complet, per a la presentació dels Cannabis Culture Awards 2014.

Matilha Cultural, São Paulo, Brasil

El Museum i Matilha Cultural (São Paulo) presenten la primera exposició documental sobre el cànnabis a Amèrica Llatina.

Making-of

Palau Mornau: Making-of és una exposició que presenta, mitjançant un llenguatge documental, la història i l'arquitectura del Palau Mornau.

Guanyador Frits Bolkestein i l’ex-Primer Ministre Dries van Agt. Foto: Claudio Encina.

Els Cannabis Culture Awards 2013 es van celebrar al Bethaniënklooster (Convent de Betània) a Amsterdam el Dimarts, 23 d’abril de 2013.

Howard Marks al museu a Barcelona.

El Meet & Greet (esdeveniment per a conèixer i saludar) amb Mr. Nice al Hash Marihuana Cáñamo & Hemp Museum a Barcelona va ser un èxit enorme.

Al Cannabis College a Amsterdam.

L’investigador del cànnabis Robert C. Clarke visita Amsterdam per a la presentació del seu nou llibre, Cannabis: Evolution and Ethnobotany.

Guanyador del premi Sir Richard Branson.

Els Cannabis Culture Awards 2012 es van presentar en una cerimònia al Palau Mornau a Barcelona el 9 de Maig de 2012.

El Hash Marihuana Cáñamo & Hemp Museum està obert.

El museu del cànnabis més gran del món es va inaugurar a Barcelona durant quatre dies joiosos i màgics.

L’exministra holandesa de sanitat, benestar i cultura va donar el discurs d’obertura.

El 26 d’abril de 2012 es va reobrir el Hash Marihuana & Hemp Museum a Amsterdam.