Mellow Yellow

El 1972 es va obrir el primer coffee shop d’Amsterdam en un forn ocupat. En Mellow Yellow els clients podien demanar un cafè i després comprar haixix. L’haixix es venia en bossetes de plàstic a preus fixos de deu i vint-i-cinc florins. D’aquesta manera es va acabar amb el regateig al carrer, i el client podia veure el que realment comprava. Fins a les hores, el haixix importat sempre estava embolicat en paper d’alumini. Com Wernard Bruining, el gerent de Mellow Yellow, esmenta en una entrevista: “Sovint no hi havia haixix embolicat dins el paper d’alumini, sinó un tros de llanda de goma o pinso per a gossos.”

Mellow Yellow