Gravat segons "Les fumeurs de kiff" (1887) de Gabriel Ferrier que mostra a uns algerians inhalant el vapor del cànnabis.

icon Tornar a la col·lecció

Hotbox segons Heròdot

La majoria de la gent fa un submarí o hotbox – fumar cànnabis en un espai petit, tancat i sense ventilació – al cotxe, la cambra de bany o al dormitori. Però el primer submarí de la història es va fer en una tenda similar a les iurtes dels actuals nòmades mongols. El van muntar uns guerrers eqüestres al nord de la Mar Negra fa 2.500 anys. A “Els nou llibres de la Història” l’historiador grec Heròdot descriu com els escites inhalaven el vapor del cànnabis, llançant-lo sobre pedres calentes en una tenda tancada per assolir un estat d’èxtasi, cridant de plaer. Els grecs ‘civilitzats’ estaven horroritzats per aquesta pràctica bàrbara.

Moltes de les imatges en la pàgina web de Hash Marihuana & Hemp Museum es poden reproduir. Contacta amb nosaltres per a més informació.