Émile Deyrolle
icon Tornar a la col·lecció

El cànem i el lli

Els nens i nenes de la República Francesa van poder aprendre sobre el cànnabis o la planta dels mil usos a través d’aquest dibuix educatiu del naturalista Émile Deyrolle (1838-1917). El cànem i el lli estan exposats amb els seus productes més coneguts, com un tovalló, un pitet, un vestit, una camisa i una corda. A la sala industrial del nostre museu a Barcelona pots veure la làmina mural traduïda al castellà per a l’ensenyament de la botànica a Espanya.

Moltes de les imatges en la pàgina web de Hash Marihuana & Hemp Museum es poden reproduir. Contacta amb nosaltres per a més informació.