El museu reobre al públic

Les seus del Hash Marihuana & Hemp Museum tornaran a obrir al públic. La nostra casa de canal al centre d’Amsterdam i el nostre palau modernista a Barcelona reobriran les seves portes el 8 de juny. L’exposició temporal Puff Puff Pass!, que es pot veure a Barcelona, es prorroga fins el 28 de febrer de 2021.

El director del museu, Ben Dronkers: “És important que puguem obrir el museu novament al públic. En aquests temps incerts, el cànnabis és un amic, no un enemic. Et donarà un cor obert, una ment oberta.”

No hi ha res més important per a nosaltres que el benestar de la nostra comunitat. És per això que hem pres les mesures necessàries per garantir que les visites al museu siguin el més segures i agradables possible. De moment, els visitants només seran admesos al museu amb entrades prèviament reservades. Això permetrà que puguem regular el nombre de visitants al museu en qualsevol moment.

Cada dia tots dos museus es netejaran a fons i a l'entrada hi haurà gel desinfectant de mans disponible per al personal i els visitants. Et demanem amablement que segueixis les instruccions del nostre equip per protegir-te a tu mateix i al nostre equip.

No podem esperar per donar-vos la benvinguda de nou!

* Per garantir una visita agradable i segura, respecta aquestes normes al nostre museu d'Amsterdam: