L'última Notícia

We Are Mary Jane: March 14 - September 29, 2019

Aquesta primavera, el Hash Marihuana & Hemp Museum de Barcelona presenta "We Are Mary Jane", un homenatge a totes les dones que estimen la planta de cànnabis.

Maria Cavali "Veronica van Hoogdalem in Coffeeshop Dampkring"

El museu d'Amsterdam explora el paper de la dona al món del cànnabis en la exposició We are Mary Jane: Dones i cànnabis.

La nostra nova exposició "Cànem: Retorn al futur" ens acosta a una solució vella per a problemes nous: el plàstic de cànem.

Cryptshow Festival presenta “Estats alterats de la ment” al Hash Marihuana & Hemp Museum Barcelona. Del 15 de desembre al 2 d'abril de 2018.

Cannabis Cuisine

Exposició temporal: Amsterdam, 1 de desembre de 2017 - 25 de febrer de 2018. PRORROGADA FINS L'1 D'ABRIL.

La Hierba de las Maravillas

El Hash Marihuana & Hemp Museum presentarà una exposició efímera a la fira Spannabis Madrid que tindrà lloc del 13 al 15 d'octubre.

Cannabis Culture Videos - Hash Marihuana & Hemp Museum Barcelona

Del 12 de maig al 21 de maig de 2017, el Hash Marihuana & Hemp Museum de Barcelona acollirà la quarta edició dels Vídeos de Cultura Cannàbica.

The Pope Smokes Dope

A partir del 2 de juny, primer dia del Red Light Jazz Festival 2017, el Hash Marihuana & Hemp Museum presentarà una selecció de discos de vinil connectats amb el cànnabis.

Hash Marihuana & Hemp Museum, Barcelona

Per a la seva nova exposició temporal "Cannabis Cuisine", el Hash Marihuana & Hemp Museum explora la història dels queviures de cànnabis.

Barcelona

El museu participa a les World Cannabis Conferences de Spannabis 2017.

Museo de Cannabis de Montevideo

El Hash Marihuana & Hemp Museum s'enorgulleix d'estar representat en un nou museu sobre la planta del cànnabis que s'inaugurarà el 9 de desembre de 2016 al centre de la capital uruguaiana, Montevideo.

High on Nano

Gràcies a la generosa donació del químic holandès Dr. Willem Mulder, el Hash Marihuana & Hemp Museum va enriquir la seva col·lecció amb una taula de surf feta de fibres de cànem.

Bob Marley

Nieuwe tentoonstelling in Barcelona: The Pope Smokes Dope: Cannabis Records & Covers.

Marijuana and Music – A Match Made in Heaven

La història de la música jazz i l’ús del cànnabis estan estretament relacionats. En ocasió del 2016 Red Light Jazz Festival, el Hash Marihuana & Hemp Museum a Amsterdam ha organitzat una xerrada interactiva per Barend Toet (NL, 1947) el dissabte 4 de juny (17 h.).

Amb motiu de la fira Spannabis 2016 - l'esdeveniment cannàbic més gran d'Europa - el Hash Marihuana & Hemp Museum juntament amb Sensi Seeds ofereix un servei gratuït de trasllat amb autobús entre el museu i la fira.

Barcelona

Grow On: 30 Anys Sensi Seeds és la nova exposició temporal del Hash Marihuana & Hemp Museum de Barcelona.

Cannabis Film Cycle

El proper dissabte 9 de maig de 2015 el Hash Marihuana Cànem & Hemp Museum de Barcelona celebra el seu tercer aniversari.

Be.e

El Museum a Amsterdam s’enorgulleix de presentar una nova exposició temporal que és molt especial: un prototip del Be.e

Barcelona

Des d’abril 2015 el Palau Mornau forma part de la Ruta del Modernisme, un itinerari per la Barcelona de Gaudí, Domènech i Montaner, i Puig i Cadafalch, que, junt amb altres arquitectes, van fer de Barcelona la capital mundial del Modernisme.

Casa Bertolt Brecht

L’exposició itinerant “La Història del Cànnabis: Una Planta Prohibida” arriba a Uruguai, per a il·lustrar la relació entre la societat i la planta de cànnabis al llarg de la història.

Amsterdam

El 27 de noviembre, una compañía única es va reunir a la Hemp Gallery d'Amsterdam, que es va omplir per complet, per a la presentació dels Cannabis Culture Awards 2014.

Matilha Cultural, São Paulo, Brasil

El Museum i Matilha Cultural (São Paulo) presenten la primera exposició documental sobre el cànnabis a Amèrica Llatina.

Making-of

Palau Mornau: Making-of és una exposició que presenta, mitjançant un llenguatge documental, la història i l'arquitectura del Palau Mornau.

Guanyador Frits Bolkestein i l’ex-Primer Ministre Dries van Agt. Foto: Claudio Encina.

Els Cannabis Culture Awards 2013 es van celebrar al Bethaniënklooster (Convent de Betània) a Amsterdam el Dimarts, 23 d’abril de 2013.

Howard Marks al museu a Barcelona.

El Meet & Greet (esdeveniment per a conèixer i saludar) amb Mr. Nice al Hash Marihuana Cáñamo & Hemp Museum a Barcelona va ser un èxit enorme.

Al Cannabis College a Amsterdam.

L’investigador del cànnabis Robert C. Clarke visita Amsterdam per a la presentació del seu nou llibre, Cannabis: Evolution and Ethnobotany.

Guanyador del premi Sir Richard Branson.

Els Cannabis Culture Awards 2012 es van presentar en una cerimònia al Palau Mornau a Barcelona el 9 de Maig de 2012.

El Hash Marihuana Cáñamo & Hemp Museum està obert.

El museu del cànnabis més gran del món es va inaugurar a Barcelona durant quatre dies joiosos i màgics.

L’exministra holandesa de sanitat, benestar i cultura va donar el discurs d’obertura.

El 26 d’abril de 2012 es va reobrir el Hash Marihuana & Hemp Museum a Amsterdam.