icon Tornar a la col·lecció

Ella hauria d’haver dit que no

L’1 de setembre de 1948, la policia de Los Angeles va entrar a la luxosa casa de l’actriu Lila Leeds, investigant una presumpta festa de marihuana. La jove actriu va ser detinguda juntament amb la seva companya de pis Vicki Evans, l’actor Robert Mitchum i el seu amic Robin Ford per possessió de marihuana, en aquell moment un delicte greu a Califòrnia. Van sortir de la presó després de pagar una fiança de mil dòlars cada un, però la vida de Lila Leeds havia canviat per sempre. Després de la seva posada en llibertat, l’únic treball que va poder aconseguir a Hollywood va ser el paper de noia fumeta a la pel·lícula “She Shoulda Said No!” (en català “Ella hauria d’haver dit que no”). La pel·lícula, també anomenada “The Devil ‘s Weed” (L’herba del diable) i “Wild Weed” (Herba salvatge), segueix l’esperit moralista de pel·lícules com “Reefer Madness” (Bogeria pel porro, 1936). El guió està basat lliurement en la vida real de la Lila.

Moltes de les imatges en la pàgina web de Hash Marihuana & Hemp Museum es poden reproduir. Contacta amb nosaltres per a més informació.