icon Tornar a la col·lecció

La vida literària

“Un écrivain qui a depuis dix ans l’intention de travailler” (Un escriptor que fa deu anys té la intenció de treballar) va ser realitzada pel litògraf i caricaturista Charles Joseph Traviès de Villers (1804-1859) i és part de la seva sèrie “La vie littéraire” (La vida literària), publicada al diari satíric Le Charivari. Al seu moment, les enginyoses paròdies de la vida parisenca de Traviès van ser molt populars, i la seva burla sobre l’estil de vida dels escriptors, inclòs inspirar-se fumant haixix, no va ser una excepció.

Moltes de les imatges en la pàgina web de Hash Marihuana & Hemp Museum es poden reproduir. Contacta amb nosaltres per a més informació.

La vie littéraire