Vídeos de Cultura Cannàbica 2017

El Museu de Barcelona celebrarà el seu cinquè aniversari amb els Vídeos de Cultura Cannàbica, que s'exhibiran del 12 al 21 de maig de 2017.

Es mostrarà diàriament, de 10 a 22h al museu, una destacada selecció de vídeos relacionats amb el cànnabis. Així que no hi ha pressa, pren-te el teu temps - pren seient - i gaudeix d'alguns dels curtmetratges i documentals recents més notables de la teva planta favorita.
"Housewife Spliffin", "My Week with the Weed Nuns", "Be a Cloud - Art at the CSC" i "High Maintenance" són algunes de les pel·lícules que pots gaudir durant aquest període en el museu de Barcelona.

La nostra exposició permanent t'espera com sempre i, en cadascuna de les impressionants sales del museu, una de les pel·lícules triades dels Vídeos de Cultura Cannàbica estarà disponible per al teu gaudi... i per aprendre més sobre el cànnabis!

Què: Cuarta edició dels Vídeos de Cultura Cannàbica
Quan: Del 12/05/2017 al 21/05/2017
On: Hash Marihuana & Hemp Museum, Carrer Ample 35, Barcelona.

Si us plau, consulta les nostres tarifes per visitar l'exposició permanent i els Vídeos de Cultura Cannàbica. Entrada gratuïta a la nostra exposició temporal "Cannabis Cuisine".