Què diuen els visitants i amics sobre el nostre museu

Llegeix aquí els comentaris dels visitants als nostres museus a Amsterdam i Barcelona i d’aquells que considerem els nostres amics.

La presentació anterior mostra comentaris deixats pels visitants als llibres de visites a Amsterdam i Barcelona.

L’empresari britànic Richard Branson, després de visitar el museu a Barcelona: “El cànnabis és part de la nostra rica història i aquest museu té una col·lecció increïble. He tingut l’oportunitat de veure’l ara i està molt ben fet.”

Al seu discurs d’obertura, Hedy d’Ancona, exministre holandesa d’educació, ciències i cultura, va dir del museu a Amsterdam: “La restauració d’aquest museu tan bell i la seva decoració tan professional ha creat una cosa que ara tots podem gaudir.”

Thorvald Stoltenberg, exministre noruec de defensa i assumptes exteriors, Ben Dronkers i Dries van Agt, ex-primer ministre holandès, a la Hemp Gallery a Amsterdam.

L’exprimer ministre holandès i fundador de les polítiques de tolerància, Dries van Agt, ha donat el seu suport a la missió del museu durant anys presentant els Cannabis Culture Awards (Premis de la Cultura de Cànnabis).

John Sinclair (EUA): “El Hash Marihuana & Hemp Museum és una institució clau en la preservació de la història i la cultura del cànnabis i en la presentació d’informació important sobre el cànnabis al públic, tant als residents holandesos i espanyols com als visitants de l’estranger.”

Voor het museum in Barcelona

Ed Rosenthal (USA): "El Hash Marihuana & Hemp Museum a Barcelona és una joia exquisida que encapsula l’essència mateixa de la relació entre el cànnabis i els éssers humans. Les exposicions es mostren en una coreografia congelada de disseny. Tota l’estructura i tots els artefactes són una festa per als ulls i encenen l’interès i la curiositat més que saciar-los. Aquest museu és una visita obligada.”