Weed of Wonder

Descobreix per què la història del cànnabis és la teva història amb la nova publicació Weed of Wonder.

“Les plantes són importants en les cultures humanes, però amb massa freqüència estan descuidades. Quina alegria és llegir Weed of Wonder, que explica la importància del cànnabis des del seu primer ús com a aliment nutritiu. Aquest és un llibre sorprenentment meravellós i informatiu.”

Professor Simon L. Lewis, Escola Universitària de Londres i autor de “El planeta humà: Com vam crear el antropocè”

Llançament del llibre

Weed of Wonder

El 25 de juny va ser el llançament de Weed of Wonder a les nostres dues ubicacions d’Amsterdam, el Museu i la Hemp Gallery (Galeria del cànem). El que va començar com una llavor d’inspiració el 2017 ha florit en un llibre meravellós que ens encantaria compartir amb tu.

Per donar més vida a la història del cànnabis, el comissari del nostre museu ha creat un itinerari a peu per Amsterdam. Alguns llocs significatius que apareixen en Weed of Wonder estan marcats amb codis QR que et porten a històries i fotos sobre cada punt de referència.

Pots trobar l’itinerari pel centre d’Amsterdam aquí.

Sobre el llibre

Aquest llibre històric del Hash Marihuana & Hemp Museum traça la relació íntima entre la planta de cànnabis i la humanitat, des del nostre passat de caçadors-recol·lectors fins al nostre present sofisticat, explorant el paper crucial que tenen tant el cànem com l’‘herba’.

Weed of Wonder és el resultat de més de quatre anys d’investigació i fotografia a fons. L’accés sense precedents a la col·lecció del fundador del museu, Ben Dronkers, de més de 9.000 objectes relacionats amb el cànnabis, ha donat com a resultat una nova visió de la història de la planta.

Per què un nou llibre sobre el cànnabis?

A poc a poc, cada vegada hi ha més països que legalitzen el cànnabis. L’activisme cannàbic de la vella escola ara coexisteix amb una indústria de mil milions de dòlars. El CBD, el ‘cannabinoide del benestar’, està canviant la percepció de la planta i integrant el seu ús més enllà dels somnis més bojos dels consumidors recreatius d’abans. Els investigadors del cànem estan trobant solucions innovadores a alguns dels desafiaments que planteja l’actual crisi climàtica i la urgent necessitat de recursos genuïnament sostenibles.

Weed of Wonder descriu en detall com el cànnabis ha contribuït a la nostra evolució socioeconòmica i el paper que podria exercir en el nostre futur. Ha estat part del desenvolupament de la medicina, els viatges marítims, la roba i la indústria fins al punt que, sense importar qui ets o què fas, el cànem i el cànnabis han jugat un paper en la teva vida d’alguna manera.

En resum, si el cànnabis fos una persona, aquesta seria la seva biografia definitiva.

Tancant la bretxa entre el treball de referència especialitzat i el tom de luxe il·lustrat, Weed of Wonder és una forma atractiva d’explorar i comprendre els canvis culturals actuals i cobreix els prejudicis històrics que envolten la planta. Des d’avenços medicinals fins ambigües lleis prohibicionistes, des del cànem industrial inavaluable fins a l’ús recreatiu minoritari, tot és aquí.

Publicat pel Hash Marihuana & Hemp Museum
Tapa dura, 288 pàgines, més de 300 imatges a tot color
Anglès – 34,50 €

Demana el teu exemplar aquí.