Ruta del Modernisme

Des d’abril 2015 el Palau Mornau forma part de la Ruta del Modernisme, un itinerari per la Barcelona de Gaudí, Domènech i Montaner, i Puig i Cadafalch, que, junt amb altres arquitectes, van fer de Barcelona la capital mundial del Modernisme. Palau Mornau, que albergui el Hash Marihuana & Hemp Museum, forma part de les 115 obres seleccionades que demostren que el Modernisme va arrelar amb força a Barcelona i que fins avui dia és un art viu i vívid.

Pels carrers de Barcelona es pot recórrer l’itinerari de la Ruta del Modernisme, seguint uns panots (rajoles) vermells fixats al paviment, que es troben davant del Palau Mornau i de la resta de les obres modernistes que formen part de la Ruta.

Museum in Barcelona

El Hash Marihuana & Hemp Museum està ubicat a un preciós palau modernista. Es tracta del Palau Mornau, un edifici del segle XV reformat el 1908 per l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall (Barcelona, 1877 - La Garriga, 1937). El 2012 va ser completament restaurat, retornant el seu esplendor original als espectaculars vitralls, les marqueteries de terres i parets, i als seus magnífics treballs de forja per acollir a la col·lecció més gran del món sobre la planta del cànem.

www.barcelonaturisme.com

www.rutadelmodernisme.com