La legalització de la marihuana en l'era Trump

Chris Conrad i Mikki Norris
La legalització de la marihuana en l'era Trump
Vuit estats legalitzats: Quin és el camí a seguir?

El Hash Marihuana & Hemp Museum i el Cannabis College d'Amsterdam han convidat a dos importants experts i activistes nord-americans en cànnabis, el "Power Couple of Pot" Chris Conrad i Mikki Norris, a donar una xerrada en el Cannabis College d'Amsterdam el dia 21 d'Abril de 19.30 a 20.30h.

La indústria del cànnabis en els EUA, tant per a l'ús medicinal com a recreatiu de la planta, s'ha desenvolupat ràpidament en l'última dècada. La legalització en set estats reflecteix els enormes canvis legals i culturals que s'han aconseguit. No obstant això, en l'actualitat, la situació està als llimbs. Ningú sap realment (encara) si les polítiques en gran part desconegudes de Trump faran avançar (o retrocedir) la legalització del cànnabis. A partir dels seus profunds coneixements i experiència en el sistema nord-americà, Chris Conrad i Mikki Norris reflexionaran sobre aquest tema.
Escolta les últimes notícies dels EUA sobre el moviment de reforma i la creixent indústria del cànnabis que canviarà el món.

Chris i Mikki van començar la seva campanya de legalització en 1988 i van advocar per l'exitosa campanya California Prop 64. Chris és l'autor de The Newbies Guide to Cànnabis and the Industry, Hemp: Lifeline to the future, i Hemp for Health. Mikki és coautor de Shattered Live: Portraits from America's Drug War i Human Rights and the US Drug War. Tots dos van ser comissaris del Hash Marihuana & Hemp Museum d'Amsterdam i publiquen a Theleafonline.com.

Quan: 21 d'abril de 2017, 19.30-20.30h.
On: Cànnabis College, Oudezijds Achterburgwal 124, Amsterdam.
Entrada lliure.