La Hierba de las Maravillas

Per primera vegada, el Hash Marihuana & Hemp Museum presentarà una exposició efímera a la fira del cànem Spannabis Madrid que tindrà lloc al Pabellón de Cristal del 13 al 15 d'octubre. Spannabis ha convidat al museu a ocupar una superfície de 100 metres quadrats a l'entreplanta del recinte. Per a l'exposició titulada "La Hierba de las Maravillas", el museu ha seleccionat obres de la seva col·lecció per il·lustrar els usos històrics, tradicionals i contemporanis de la planta del cànnabis. Mostres de les últimes exposicions temporals del museu, “The Pope Smokes Dope” (El papa fuma maria) i “Cannabis Cuisine”, captivaran encara més als visitants de la fira.

Ben Dronkers, fundador del Hash Marihuana & Hemp Museum, Sensi Seeds (el banc de llavors de cànnabis més antic del món) i HempFlax (l'empresa líder a Europa en la producció de cànem industrial), comenta: "Estem molt contents de tenir aquesta oportunitat de difondre la nostra passió pel cànnabis en una plataforma tan àmplia com Spannabis Madrid, permetent a moltes persones admirar els nombrosos aspectes d'aquesta planta."

Conferència 'Cànnabis Cuisine'

El dissabte 14 d'octubre a les 13.30 hores, per a les World Cannabis Conferences durant Spannabis Madrid, el Hash Marihuana & Hemp Museum oferirà una conferència que explora la història dels comestibles de cànnabis. El xef privat Xavi Petit ens ensenyarà com organitzar un sopar contemporani basat en el cànem.

Hash Marihuana & Hemp Museum

El Hash Marihuana & Hemp Museum gestiona i exhibeix una col·lecció única de més de 12.000 objectes relacionats amb el cànnabis. Des del cultiu al consum, des dels antics rituals fins a la medicina moderna, tots els aspectes del cànnabis en la cultura humana estan representats d'una manera o altra en les nostres dues seus: una casa de canal al centre d'Amsterdam i un palau modernista a Barcelona. I aquesta tardor, el museu visitarà Madrid durant els tres dies de la fira Spannabis.