Cannabis Cuisine

L'esperança de vida al poble xinès Bama Yao és més de 100 anys per als seus habitants. Els científics creuen que el seu secret de la longevitat està en la seva dieta, que inclou un munt de llavors de cànem. Amb un equilibri gairebé perfecte d'omega 3 fins omega 6, a més de ferro, vitamina E, i tots els aminoàcids essencials, es considera que les llavors de cànem són un superfood.

Les llavors poden ser menjades senceres o descascarades, crues o torrades, planes o aromatitzades. Les llavors també es poden pressionar per aconseguir un oli, o es poden moldre en farina i proteïna en pols. Els habitants de Bama Yao ja saben que és molt fàcil incorporar el cànem en qualsevol plat.

Per a la seva nova exposició temporal "Cannabis Cuisine", el Hash Marihuana & Hemp Museum explora la història dels queviures de cànnabis, prepara la taula per un sopar ple de cànem i ofereix receptes saboroses per portar a casa i satisfer els amants del menjar cannàbica.

Inauguració: dijous 20 d’abril de 2017 (Dia de la Marihuana), a les 20.00 hores

Organització: Hash Marihuana & Hemp Museum Amsterdam/Barcelona
Lloc: A la planta baixa del Palau Mornau. Carrer Ample 35, Barcelona
Calendari: del dijous 20 d’abril de 2017 al dissabte 30 de setembre del 2017
Horari: 10.00 - 22.00 hores
Preu: entrada gratuïta a l'exposició temporal; consultar tarifes per visitar l'exposició permanent.